Monday, August 16, 2010

BERBUKA BERSAMA MEREKA

berbuka di skate park bersama :-
*zera,myra,shaz n kwan2 lain yg sy xingat name...hee :P

seronok giler...hahaha
makan shushi n burger mcD xingat punyer....





before bukak puase maen buih..konon nk jdi bubble girl lah...hahaha ditiup2 xnk kuar last2 kuar gak...pose lah kate kan...hahaha
budak ni pon suke gak...:D
then pas berbuka dgn meriahnya me n zera smbung melepak kat kitaro BB dgn epic dan rakan2..mlm tu aku stay at umah zera...:D
byklah kami borak n mcm2 kami buat mlm tu smpai kan dah nk habis sahur xsedar punyer...bersahur same mkn maggi...hik3 pastu yg best aku kacau die nk tido hahaha menyirap je die...

pgi tu kul wape ntah aku bgun aku tgok dak kecik tuh nk ngadap computer die...hurmmm aku ngh pikir nk kacau ape die last2 aku tertido blik..bgun2 aku cri die ilang hahaha rupe die ttido kat blik mak die..:)

ptg tu aku pegi bazaar kat desa pandan best gak r..hahaha aku beli nasi lemak ayam dara "ape yg dara pon aku xtaw" zera beli nasi kerabu,air mata kucing ngn air kelapa tembikai...hik3 berbukak ngn si zera ni best gak sbb die mkn lambat...org dah abes die blum abes agi...:))

pas berbuka die anta aku kat lrt...huhu blik kj..sedeyh tggal zera 
"baby i miss u walau bape minit je bru berlalu...hihihihi"

NI APAHAL??????





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.